sobota 22. října 2016

Není důležitý kolik zvedneš, ale jak u toho vypadáš #nebospíšnaopak ?

La Battaglia Di Milano #inlovewithitaly


Trénovala jsem CrossFit asi 3 měsíce, když mě napadla skvělá absolutně nenormální myšlenka - půjdu závodit. Teda, ona ta myšlenka úplně prvotně nenapadla mě, ale CrossFiťáka Toma Bystroně (majitele projektu CROSSLEAGUE.EU), který vymyslel, že půjdeme na teamové závody Don`t Quit Challange 4 v ostravském FitParku. První CrossFitové závody, byly perfektní utrpení od začátku do konce, ale dostali jsme se v konkurenci české crossfitové elity až do finále. Na konci dne jsem si říkala, jestli mi to za to stojí #anoanoano #zadanakasi #modrinyvsude .. v práci jsem dokonce musela vysvětlovat, že mě opravdu nikdo nezbil, že to mám hrudník omlácený od osy, ale jelikož jsme milovníci této zábavy (hodně zrácené zábavy), nenapadlo mě nic lepšího, než se přihlásit na další závody. Chtěla jsme do zahraničí, zahraniční závody jsou organizačně skvělé a člověk nasbírá cenné zkušenosti. Koukla jsem na internat a bylo jasno, chci do Milána (#nákupy #spagetti #ristretto) ! 



Loved every second of it 




Takže úkol číslo 1 bylo projít kvalifikací - 3 kvalifikační wods nebyla nijak lehká, ale povedlo se, takže mi v červenci přišel e-mail: "Congratulation, you`ve qualified for La Battaglia di Milano Finals #napana #jooo #jedeme !" Tímto začelo období "trénujeme na Miláno".. Tréninky 2x denně, snatche začínaly pomalu vzdáleně připomínat vzpěrčský trh, kila na osách přibývala a wodka jsme jezdila rychleji, než kdy předtím. 


 
@naholkydobry  



Ale vezmeme to postupně  :

WOD 1
 7 ` AMRAP - as many reps as possible 

3 thrusters (dřep s výrazem nad hlavu) 30 kg 
6 burpees over bar 
9 knees to chest (lehčí verze toas to bar)

- #shithappends První WOD, po kterém jsem se při trénink rozbrečela, byla kombinace thrusterů a angličáků :D. A bez hrazdy !  #radsibychběhala #nebotakyne




WOD 2
In 4 ` find 1RM for CLEAN and 2` max effort pull - ups 

- ty clean by šly, kdyby je někdo nenakombinoval se shybama #omg #zatrest 

Že mě 3 dny před finals začne bolet koleno tak, že mi bude dělat problém i dřep bez zátěže, byla jedna story, ale že jako silové #wod (moje nejoblíběnější část závodů), budou moje milované cleny - přemístění (prostě tu osu s kotoučema nějak musíte dostat na klíční kosti a vyrovnat se s ní :D.. to už začínalo být zajímavé). Jsou dva způsoby, jak udělat clean. 1) power clean - řekněme, že těžší, protože si nemůžete s osou dřepnout, ale jen po nakopnutí stehny rozskočit nohy a 2) squat clean - přemístíte osu do dřepu a vyrovnáte se. Díky kolenu bylo o technice rozhodnuto - budou power cleany - tak trochu o nás, bez nás. Stejně je mám radši, uklidňovala jsem se každý den. 

PR si na clean dávám zásadně v nejdivnější chvíle, které si pro PR můžete vybrat. Během těžkých tréninků, bez vzpěračských bot, když mě zrovna něco hrozně bolí.. 

Z historie : Po měsíci tréninku CrossFitu jsem zvedla 60kg na power clean #naprasaka, za další 2 týdny 65 kg #ještěvícnaprasaka, poté trvalo 3 měsíce zvednou 70kg, které jsme brala jako velký zlom a v hlavě jsem si říkala, že zvednou víc, než 70kg na power už bude těžké. A tak jsem jednou přišla odpoledne unavená a bez vzpěraček #klasika #pulkavecizustaladoma na trénink a jeli jsme 1RM power clean.. 65 úplně lehce, 70 bez problému.. a v tu chvíli jsem věděla, že bude PR <3 #milujuPR .. 72,5...75...77,5...  PR o 7,5kg? #forreal? #naholkudobry. Kluci říkali, ať naložím 80, že to bez problému zvednu, ale řekla jsem ne, posunout PR o 10 kg za jeden den, by bylo moc by byla šílenost. "Těch 80 si nechám na speciální příležitost", i když jsem si vůbec nebyla jistá, jestli taková příležitost někdy přijde. 80 kg na power už je fakt hodně :D. #girlswholift #barbelllover 

Růžové vzpěračky nasadit a jdeme na to: Plán na wod byl jasný: naložit 65 kg, 70 kg a pak přidávat dle pocitu a taky, podle toho, kolik budou zvedat ostatní holky. Můj Marko měl jediný úkol: řvát na mě, kolik zvedají ostatní holky a jestli musím přidat.. 72,5..75..77,5 jako nic.. na hodinách bylo posledních 30 sekund.. Marko ječel, ať nahodím desetikilové kotouče, jenže, kdybych je tam dala, bylo by tam 85 kg ! A tak jsme po sobě asi 20 sekund řvali, protože jsme se neslyšeli a nechápali :D #potolikaletech.. no nic, přihodila jsem kotouče, aby bylo na ose 80 kg, a head judge začel odpočítávat 5....4 (nadechla jsem se)...3 (chytla osu)...2....1 vyrovnala jsem se s 80 kg na ose !!!! #yes #impossible #tochces #ajestemitosluselo :D. Judge nechápal, že zvedám do poweru..vlastně to tam nechápal nikdo #queenofpowerclean. V silovce tedy 1.místo. Skopla jsem z nohou vzpěračky a šlo se shybovat. Žádná hitparáda se nekonala :D #divny #cojsičekala ? #hrazdanenikamos. Nakonec to dopadlo dobře a odjela jsem max, kterého jsem v tuto chvíli byla schopná. #butterflypullups 
let`s lift 





WOD 3

6' LADDER UP 4-4-8-8-12-12-16-16....

Dumbell snatch (15kg), box jump over 

Trh s jednoručkou a přeskok přes bednu 


#italskárychlovka 
https://www.instagram.com/p/BLl3bohjJq-/?taken-by=michelle_vokounova video na INSTAGRAMU 

Dumbell snatch #reebok_cz #reebokcrossfit 


WOD 4


7 ' TIME CAP
75wallball (6kg)
50 wb lunges
25 snatch (25kg)


Ráno padly 3 ristrettka #coffeelovesyoutoo nebylo #depresso - stav, kdy ráno dojde kafe, takže "sjedu to unbroken" #vtipek #plan. Terče na wallballs byly tak vysoko, že jsem to viděla na hodně no reps :D.. Ale ! Kupodivu ani jeden no rep a z wallballs jsem na výpady šla jako první, jela jsem unbroken a jakmile mi dáte do wodka #barbell, bude to #strojovna ! 5:34, 1. místo !! #wohooo Jdeme na #briocheallacrema a #cappuccino :D. 

75 Wall - balls 





Po WOD 4 proběhl cut a do semifinále postoupilo nejlepších 15 závodnic 

WOD 5 - SEMIFINAL

10 rounds for time:


5 ohs (30kg)
5deadlift (30kg) #sranda #sprstemvnose

30 double unders #killmenow 😂 




- OHS #miluju, deadlifty #jestevic, ale doubly - při jednom výskoku musíte 2x protočit švihadlo.. marně jsem vzpomínala, kdy jsem na tréninku naskákala 300 doublů.. nikdy? možná jednou? #ajajajajaj Marko pronesl, že to nevadí, že je aspoň natrénuju.. #dikylasko <3 #super #tojsemchtelaslyset

Hlavně být v klidu a mít stejné tempo. Asi při mě stáli všichni svatí, protože jsem byla schopná jet buď unbroken (všechny v kuse) nebo se zastavit jen jednou ! 

HERE WE GO - FINAL 

Před finálem jsem si zašla na COMPEX - regenerační zařízení, kde mi "vyměnili" stehna

COMPEX and REEBOK before final 




https://www.instagram.com/p/BLWdQGEjUgZ/?taken-by=michelle_vokounova 

WOD 6 - FINAL postupovalo 10 nejlepších závodnic 

900m Assault Bike
9 pull-ups
9 clean & jerk (40kg)
600m Assault Bike
7 pull-ups
7 clean & jerk
300m Assault Bike
5 pull-ups
5 clean & jerk 


Assault Bike 







- maminka to vtipně komentovala: "Doufám, že jsi v Itálii nečekala veslo, když vís, jak milujou Giro d` Italia." A protože má maminka vždycky pravdu, byl Assault. Popisovat Vám to nebudu, to musíte zažít.. :D #hnus #chcesumrit 

8 minut neskutečného pekla, ale skvělá zkušenost :). Odvezla jsem si účast ve finále a celkové 
6.místo :). 

S Markem, mamčou a taťkou jsme si užili celou dobu v Itálii a oba rodiče říkali, že být mladší, dělali by CrossFit <3. 

A co mě čeká teď? Účast v CrossLeague a tvrdé tréninky. #nevergiveup

P.S. - nebýt maminky a tatínka, kteří se o mě pořád starali a mého milovaného muže, který mi dělal kouče, nevím, jestli bych to přežila :D. 

P.P.S. - příště už konečně bude fashion post #slibuju 



















2 komentáře:

  1. Nejlepší a nejhezčí crossfiterka!:*
    (a fakt ti musím sehnat tričko s nápisem "power clean queen" :D)

    OdpovědětVymazat